دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

چگونه مصرف اینترنت اینستاگرام را کاهش دهیم؟

ربات اینستاگرام برترین ابزار افزایش فالوور واقعی با کمترین هزینه

چگونه مصرف اینترنت اینستاگرام را کاهش دهیم؟

۳۶۲ بازديد
ربات اینستاگرام » وبلاگ » اینستاگرام » چگونه مصرف اینترنت اینستاگرام را کاهش دهیم؟
 
کل رای 1 میانگین 4
 

اینترنت اینستاگرام

 

برای کاهش مصرف اینترنت در اینستاگرام کار سختی ندارید یکی از مسائلی که کاربران اینستاگرام را آزار میدهد مصرف بی رویه و غیر قابل کنترل اینترنت در اینستاگرام میباشد البته دلیل این مسئله را میتوان در مشاهده بیش از حد ویدیو های منتشر شده در اکسپلور و یا قسمت هوم اینستاگرام کاربران دانست اما خب خود اینستاگرام هم از این مسئله آگاه بوده و قسمتی را برای کنترل مصرف اینترنت پیش روی شما گذاشته است.

 

کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام :

خب از همانجایی که میدانید وقتی شما هنگام اینستا گردی با ویدیویی روبرو میشوید اینستاگرام به صورت مستقیم آن فیلم را برای شما به نمایش میگذارد این مسئله بیشتر در بخش اکسپلوور اینستاگرام حاد میباشد اما خب همانطور که گفتیم برای حل این مشکل، اینستا چاره ای اندیشه و بخشی در تنظیمات اینستاگرام خود یعنی cellular data use اضافه کرده است که در صورت فعال کردن آن توسط شما مصرف اینترنت اینستاگرام تان کاهش پیدا خواهد کرد.

برای فعالسازی گزینه cellular data use مراحل زیر را انجام دهید

 

1_ از طریق برنامه اینستاگرام وارد اکانت خود شده و سپس به صفحه پروفایل خود رجوع میکنیم.

2_در صفحه پروفایل اینستاگرام مان آیکون سه خط که در گوشه قسمت بالای صفحه قرار دارد را لمس کرده و یا صفحه را به سمت چپ میکشیم که در پی آن برایتان یک نیم صفحه باز خواهد شد. برای ورود به بخش تنظیمات اینستاگرام کافی ایست آیکون چرخ دنده با نوشته settings در پایین صفحه را لمس کنیم.

اینترنت اینستاگرام

 

آیا به دنبال افزایش فالوور و بازدید اینستاگرام هستید؟

همین امروز کمپین تبلیغاتی خود را با تخفیف ویژه آغاز کنید و بازدید کننده کاملا واقعی برای پیجتون بیارید. ما برای شما بهترین و کارآمد ترین روش را پیشنهاد میکنیم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی

 

3_با لمس این آیکون وارد تنظیبمات اینستاگرام مان شده ایم در بین این گزینه های مختلف ما باید به مانند تصویر زیر گزینه cellular data use پیدا کرده و سپس انتخاب کنیم.

4_ بعد از انتخاب گزینه cellular data use شما با نوشته use less data که دارای یک کلید میباشد روبرو خواهید شد برای فعال کردن ویژگی کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام کافی ایست این کلید را روشن کنید.

اینترنت اینستاگرام

 

جمع بندی

با فعال کردن ویژگی use less data مصرف اینترنت اینستاگرام تان به نحوی کنترل خواهد شد که یکی از روش های کنترل آن همانطور که گفتیم جلوگیری از باز شدن بی اجازه ویدیو ها در بخش اکسپلور میباشد اما گفتنی ایست که تغییر آنچنانی هم در کاهش مصرف اینترنت در اینستاگرام تان رخ نخواهد داد پس همان بهتر که کمی در فعالیت یا همان اینستا گردی خود مراعات کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.